Zapraszamy do udziału w szkoleniach branży turystycznej – więcej szczegółów poniżej.

I Profesjonalna obsługa klientów – skuteczna komunikacja – profesjonalna obsługa gości w obiektach noclegowych i gastronomicznych – profesjonalna obsługa klientów w trudnych sytuacjach – efektywna współpraca w zespole

II Efektywna sprzedaż – profesjonalne zarządzanie cenami – skuteczne techniki sprzedażowe

III Skuteczny marketing przedsiębiorstwa – marketing w praktyce przedsiębiorstwa – projektowanie oferty produktowej – profesjonalne zarządzanie cenami – profesjonalne zarządzanie marką – skuteczne działania promocyjne

Uczestnik projektu musi:

  • mieć ukończone 25 lat (nie ma górnej granicy wieku);
  • pracować (zatrudniony na umowę o pracę, umowę-zlecenie, umowę o dzieło, na podstawie powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę lub prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub osoba zarejestrowana w KRUS
  • osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności (bez względu na status na rynku pracy tzn. nie musi być osobą pracującą)
  • być związany z Małopolską (przez miejsce zamieszkania, pracy lub nauki).

Szkolenia odbywają się w małych grupach max 10 osobowych na terenie Krynicy-Zdroju (lub w innym dogodnym miejscu). Podczas szkoleń uczestnicy mają zapewniony catering.

Aby skorzystać z projektu trzeba zarejestrować się i umówić na spotkanie z doradcą zawodowym  (rejestracja odbywa się online, spotkania odbywają się online, bądź osobiście). Podpisanie umowy – czas oczekiwania ok. 3-4 tygodni od zgłoszenia.

Szkolenia odbywają się modułowo. Jeden moduł = jeden dzień szkoleniowy = 10 godzin lekcyjnych.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest realizacja minimum 4 modułów (max. 8). Moduły można wybierać sobie dobrowolnie spośród 3 kategorii szkoleniowych. Szkolenie należy zrealizować do końca września 2023 roku.

Każdy z uczestników wnosi wkład własny w wysokości 15% wartości szkolenia czyli 758,25 zł z 5055 zł (8 modułów). Jeśli zdecydujemy się na realizację mniejszej ilości dni szkoleniowych (minimum 4) to zwrócona zostanie proporcjonalna kwota wkładu własnego.

Jeśli masz pytania, wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Kontakt:   numer telefonu: 575 122 082

email: biuro.cumulus@gmail.com

Poniżej szczegółowy plan szkoleniowy każdego z modułów w trzech kategoriach.

I Profesjonalna obsługa klientów

Moduł 1: Skuteczna komunikacja (z Klientami) ▪ Skuteczna komunikacja – zasady, bariery; ▪ Komunikacja werbalna i niewerbalna; ▪ Aktywne słuchanie – poziomów aktywnego słuchania, techniki, złe nawyki utrudniające słuchanie; ▪ Asertywność w komunikacji – asertywna postawa, wyrażanie i przyjmowanie krytyki, przyjmowanie komplementów.

Moduł 2: Profesjonalna obsługa Klientów ▪ Zrozumienie potrzeb, pragnień i oczekiwań Klientów; ▪ Mapowanie ścieżki zakupowej Klientów; ▪ Kształtowanie pozytywnych doświadczeń Klientów; ▪ Triada satysfakcji Klientów a kompetencje pracowników; ▪ Profesjonalna komunikacja z Klientami – zasady, techniki.

Moduł 3: Profesjonalna obsługa Gości w obiektach noclegowych i gastronomicznych ▪ Profesjonalna obsługa Gości/ Klientów w recepcji; ▪ Zasady i standardy obsługi Gości w obiekcie Gastronomicznym; ▪ Profesjonalna telefoniczna obsługa Gości/ Klientów.

Moduł 4: Profesjonalna obsługa Klientów w trudnych sytuacjach ▪ Obsługa Klientów w sytuacjach trudnych – analiza sytuacji, zasady, techniki ▪ Odpowiadanie na zastrzeżenia i obiekcje Klientów; ▪ Profesjonalna obsługa Klientów w sytuacjach konfliktowych; ▪ Profesjonalna obsługa reklamacji.

Moduł 5: Efektywna współpraca w zespole a profesjonalizm obsługi Klientów ▪ Współpraca w zespole – determinanty, kształtowanie relacji; ▪ Efektywna komunikacja w zespole; ▪ Współpraca w zespole wielopokoleniowym; ▪ Inteligencja emocjonalna w komunikacji i współpracy w zespole; ▪ Feedback – wykorzystanie potencjału informacji zwrotnej, zasady, techniki

II Efektywna sprzedaż

Moduł 1: Profesjonalne zarządzanie cenami ▪ Strategie cenowe; ▪ Kształtowanie efektywnej polityki cenowej; ▪ Psychologia sterowania cenami; ▪ Segmentacja RFM; ▪ Problem utowarowienia, sposoby radzenia sobie z utowarowieniem; ▪ Wojny cenowe – unikać, czy przystąpić do wojny cenowej?

Moduł 2: Skuteczne techniki sprzedażowe (istnieje możliwość rozłożenia modułu na dwa dni szkoleniowe) ▪ Wykorzystanie języka korzyści przy prezentacji oferty; ▪ Techniki sprzedaży sugerowanej; ▪ Metaprogramy w komunikacji z klientami; ▪ Perswazyjne techniki sprzedażowe – wybrane; ▪ Odpowiadanie na zastrzeżenia i obiekcje Klientów; ▪ Finalizowanie transakcji

III Skuteczny marketing przedsiębiorstwa

Moduł 1: Marketing w praktyce przedsiębiorstwa – wprowadzenie ▪ Marketing w praktyce przedsiębiorstwa, analiza błędów najczęściej popełnianych w marketingu; ▪ Identyfikacja wyzwań wynikających z cyfryzacji, stojących przed marketerami, identyfikacja głównych trendów konsumenckich; ▪ Identyfikacja i analiza grupy docelowej, segmentacja, charakterystyka person; ▪ Proces zakupowy klientów, ZMOT; ▪ Istota, znaczenie i sposoby wdrożenia marketingu doświadczeń w praktyce przedsiębiorstwa, mapa podróży klientów;

Moduł 2: Projektowanie oferty produktowej – wybrane zagadnienia ▪ Analiza struktury produktu, jakość oferty, wartość dodana; ▪ Zarządzania portfelem produktów; ▪ Wykorzystanie Design Thinking w projektowaniu produktów;

Moduł 3: Profesjonalne zarządzanie cenami ▪ Strategie cenowe; ▪ Kształtowanie efektywnej polityki cenowej; ▪ Psychologia sterowania cenami; ▪ Segmentacja RFM; ▪ Problem utowarowienia, sposoby radzenia sobie z utowarowieniem; ▪ Wojny cenowe – unikać, czy przystąpić do wojny cenowej?

Moduł 4: Profesjonalne zarządzanie marką ▪ Budowanie silnej marki; ▪ Identyfikacja tożsamości (aspiracyjnej) marki; ▪ Projektowanie identyfikacji wizualnej marki – zasady, przykłady; ▪ Strategie marki – wybrane.

Moduł 5: Skuteczne działania promocyjne – wybrane zagadnienia ▪ Projektowanie działań promocyjnych; ▪ Content marketing, projektowanie treści i webwriting; ▪ Projektowanie architektury informacji i interakcji – wybrane zagadnienia; ▪ Niestandardowe formy promocji; ▪ Publice relations w działalności przedsiębiorstwa.